Depeche Mode - Where's the Revolution

13.02.2017 20:38

 

 

 

 

 

Byli jste utlačování
Byli jste sekýrováni
Lhali vám
Krmili vás pravdami
Kdo za vás rozhoduje?
Vy nebo vaše víra?
Vaše vláda, vaše země
Vy vlastenečtí blázni

Kde je ta revoluce?
No tak, lidi
Zklamali jste mě
Kde je ta revoluce?
No tak, lidi
Zklamali jste mě

Byli jste klamáni
Příliš dlouho
Zneužili vaše práva
Zamítli vaše vize
Manipulují a vyhrožují
S hrůzou jako zbraní
Vyděsí vás, až zešílíte
Budou vás zneužívat, než se k nim přidáte

Kde je ta revoluce?
No tak, lidi
Zklamali jste mě
Kde je ta revoluce?
No tak, lidi
Zklamali jste mě

Vlak přijíždí
Vlak přijíždí
Vlak přijíždí
Vlak přijíždí
Tak už si nastup
Nastup si
Nastup si
Nastup si
Motory hučí
Motory hučí
Motory hučí
Motory hučí
Tak už si nastup
Nastup si
Nastup si
Nastup si

Kde je ta revoluce?
No tak, lidi
Zklamali jste mě
Kde je ta revoluce?
No tak, lidi
Zklamali jste mě