Iconito & Zlaté Husle - Slovenské Devy

26.10.2017 21:24

 

Zašiel som pozrieť v slovenskej zemi
ohúril ma vietor, krása i ženy.
Potôčik tatranský, hory a lesy,
hľadám ťa má milá, pýtam sa kde si.

Bridge:
Opíjaš ma túžbou slovenskej krásy
hráš mi jak orchester, violy, basy…

Kde ste sa vzali? Povedzte, kto je vám mati?
Prečo sa za každým len ku vám vrátim?

Ref:
Slovenské dievčatá, slovenské ženy
ste také krásne až očiam neverím.
Slovenské dievčatá, slovenské ženy,
povedzte, prečo som z vás pobláznený?

Slovenské devy, hlboká duša,
bruneta, blondína – aj tá ma skúša.
Neverím v čo vidím, každá je krajšia,
načo sa otáčať, už ide ďalšia.

Bridge:
Hrdé na srdci a úsmev s pohárom vína,
nie jeden Jánošík na Vás spomína.
A tak sa vraciam k tatranským vrchom,
tu je to miesto, kde cit vo mne vzbĺkol.

Ref:
Slovenské dievčatá, slovenské ženy
ste také krásne až očiam neverím.
Slovenské dievčatá, slovenské ženy,
povedzte, prečo som z vás pobláznený?

Zbor:
V slovenské doliny, v slovenské hory
Hrdo za krásou bratia moji.

Ref:
Slovenské dievčatá, slovenské ženy
ste také krásne až očiam neverím.
Slovenské dievčatá, slovenské ženy,
povedzte, prečo som z vás pobláznený?

Slovenské dievčatá, slovenské ženy
krásou je ideal s vami sa ženiť.
Slovenské dievčatá, slovenské ženy,
povedzte, prečo som z vás pobláznený?