Prstom hore

07.05.2017 10:14

 

 

 

 

 

 

Začiatkom roka si kúpil kalendár pre tento rok. Medzi tou hŕbou, ktorú ponúkali, ma oslovil veľký kalendár - Anjeli. Nevedel som, že ako vo vnútri vyzerá, aké obrázky obsahuje, ale dal som na prvý dojem a cit a hneď som si ho kúpil, dnes už viem prečo, práve kvôli tým obrázkom. Verím, že ten, kto tento kalendár pripravoval, bol vedený rukou zhora, o čom svedčia samotné obrázky na každý mesiac, ako aj ten pre piatý mesiac, teda máj, tu je: 

 

 

 

Ako si môžete všimnúť, tak anjel ukazuje pstom hore v mesiaci máji, aká je v tom veľká symbolika, v mesiaci, keď bude vyliata opäť síla do Stvorenia skrze Ducha Svätého, v mesiaci, o ktorom som prijal v apríli takýto odkaz: "Príde to v čase vyliatia sily...BDEJTE!"

 

 

Mimo iné, pre apríl bol určený takýto obrázok:

 

 

 

 

A pre marec bol tento, ale bez Matky s Božím dieťaťom...

 

 

 

 

A pre júl...? Však si počkajte...:O)