Jiří Koběrský - Národ je marod

06.01.2021 20:08

 

 

Par mācību procesa organizēšanu | Daugavpils 16.vidusskola

 

 

 

 

 

Národ je marod a vládne nám PES

5 barev má, kterej bude to dnes.

Národ je marod a každej se ptá

 kdy skončí tahle doba Covidová.

 

 

Zelená, žlutá nebo oranžová,

 jenom ne červená a fialová m

ám zase home office

a už mi z toho hrabe

 jedinej otevřenej wellness je Labe.

 

 

Začal jsem šít kondomy z bavlny.

výborně to funguje na virové vlny.

Každej to nosí, hodně to pomáhá

 akorát je celá země zavirovaná.

 

 

Nevím o tom, že to mám,

ale prý to mám,

o mé vlastní nemoci

 rozhodl test sám,

tak ať si mě zapíšou

někam do sešitu,

 že už to mám za sebou

a mám imunitu.

 

 

Národ je marod

a vládne nám PES

5 barev má, kterej to bude dnes?

Národ je Marod

a každej se ptá

kdy skončí tahle doba Covidová.

 

 

Made in china je prý tenhle virus,

 Bill Gates nám prodá ve vakcíně antivirus,

dám si ho do těla a budu zase happy

 celej rok trénuju, jak být hluchý a slepý.

 

 

Prezident a premiér se rvou kdo začíná,

 kdo si to dřív dá, až dorazí vakcína,

po nich všichni ministři

přijdou na řadu

 možná je to šance,

jak mít novou vládu.

 

 

Národ je Marod a vládne nám PES

5 barev má, kterej to bude dnes?

 Národ je Marod a každej se ptá

kdy skončí tahle doba Covidová?

 

 

Léky dejte nemocným a zdravé nechte být

nejsem králík pokusný já chci normálně žít

Sám bych si chtěl rozhodnout co do žíly si dám

 jestli zemřu hromadně nebo úplně sám.

 

Národ je Marod a vládne nám PES

 5 barev má, kterej to bude dnes?

Národ je Marod a každej se ptá

 kdy skončí tahle doba Covidová.