Golf - Valaštička

18.10.2022 21:28

 

Valaška Jánošík / BielyVlk - SAShE.sk - Handmade Príbory, varešky, pomôcky

 

1.Janíčkova valaštička obstála vždy v bitke

/: Kto má takú Valaštičku ten si hlasno skríkne :/

 

2X Ref: Valaštička moja,poď so mnou do boja

Poď so mnou do boja Valaštička moja

 

2.Neber Janko Valaštičku,nechaj ležať v tráve /:

Nech si radšej Tvoja ruka šabľou v boji mávne :/

 

1X Ref: Valaštička moja,poď so mnou do boja

Poď so mnou do boja Valaštička moja

 

3.Nenechám tu valaštičku,ležať tam na stráni

/:čím sa potom-čím sa potom,čím sa ja obránim :/

 

1X Ref: Valaštička moja,poď so mnou do boja

Poď so mnou do boja Valaštička moja

 

4.Janíčkova valaštička nebála sa bitky

/:Ešte neraz-ešte neraz jeho ústa skríkli :/

1X Ref-Clap.... Valaštička moja,poď so mnou do boja

Poď so mnou do boja Valaštička moja

 

2X /:Ref: Valaštička moja,poď so mnou do boja

Poď so mnou do boja Valaštička moja :/