Scorpions - White Dove

05.03.2016 17:06

 

https://forum-november1998.weblahko.sk/holubica.jpg

 

Na mieste bez mena
pod spaľujúcou oblohou
tam nie je žiadne mlieko ani med
v Božej krajine

Niekto drží symbol a
ten hovorí sme tiež ľudia
A zatiaľ čo slnko zapadá
Svet plynie

Biela holubica
lieta vo vetre
Zober našu nádej pod tvoje krídla
pre svet aby vedel
že nádej neumiera
kde deti plačú

Vlny veľké ako dom
pramenia tu na kúsku lesa
aby zanechali všetko vzadu
na nový začiatok

Ale namiesto nového života
všetci tu našli iba zavreté dvere
a stále hľadajú
miesto, ktoré sa volá nádej

Biela holubica
lieta vo vetre
zober našu nádej pod tvoje krídla
pre svet aby vedel
že nádej neumiera
kde deti plačú

Na na
Na na na na
Na na na na na na na na
Na na
Na na na na
Na na na na na

Môže mi niekto povedať prečo( Môže mi niekto povedať prečo)
deti na svete
deti na svete
musia platiť tú cenu (platiť inú cenu)

A teraz mi hovoríš
videla si to predtým
Ja viem, je to správne ale...
láme mi to srdce

Dobre, poslali sme zlaté jahňa

robí nás to teraz lepšími
ale stále vieme, je to iba kvapka
v mori sĺz

Biela holubica
lieta vo vetre
zober našu nádej pod tvoje krídla
pre svet aby vedel
že nádej neumiera
kde deti plačú

Biela holubica
lieta vo vetre
zober našu nádej pod tvoje krídla
pre svet aby vedel
že nádej neumiera
kde deti plačú

Na na
Na na na na
Na na na na na na na na
Na na
Na na na na
Na na na na na